Saturday, August 24, 2013

RAMBUT

KOrea.
rambut aku skrg style mamat2 korea okayy..
rambutku yang panjang mengurai sekarang jadi terpacak semacam je.. haha
ini akibat aku dh gunting rambut..
rambut paling panjang aku pernah simpan,,

sape cakap aku tak sayang?
aku sayang giler kot rambut aku..
tp, aku potong sebab pe? tak tau la..

mungkin sbb rambut gugur,..
aku mengarut pe ni.. aku pon tak tahu..

yang pasti, aku nak bgtahu rambut aku style korea dah skrg,,
macam zaman form1-form5 dulu..
sesungguhnya aku sangat sayangkan rambut aku yang panjang dulu,

waktu kat kedai gunting rambut tu,, ade makcik tny aku,, tak sayang rambut kerr.. berapa tahun simpan??
ofkoss la saya sayang makcikk...
tp nk wt cmne,,, dh terpotong..hehe
gatai sangat nk potong kn.. huhu
 knp lahh makcik ni tanya masa aku dh potong rambut,, try dia tanya masa sebelom aku potong rambut,, kofirm aku tk jadi gunting...
uwaaaaaaa...


ceeeepatlahh panjang semula.. nk letak apa ek?? letak santan ker..
nak bagi cepat panjang??
umur pon 24,, rambut kne lah pnjang,, ni rambut pendek mcm budak sekolah rendah pulak (ada ofismate ckap).. hehe

ok,, sekian jelaaa... tata


No comments:

Post a Comment