Saturday, August 24, 2013

BAKAL PENGANTIN.

hai korang,,
pe khabar..aku harap semua sihat sejahtera :)

merujuk pada  title atas tu ' BAKAL PENGANTIN"????? 
aku nak kahwen ker??? haha,, jgn terkejut..
jangan nak pepandai serkap jarang okayy,,
aku belom nak kahwen lagi k,,
sebabnya,, calon pon takda.. 
aku belom pernah couple. hehe. percaya tk??
Aku 24 tahun dh sekarang (2013),, dan aku sangat risau jugakk.. haha
dulu aku endah tak endah je pasal jodoh ni,, tp, bila memasing membe2 aku pakat kawen,, aku turut rasa tempias risau ni..

ramai membe aku pesan, cari dari sekarang, kenal2 dulu,, pastu dlm 2-3 tahun kawen la..
okay,, persoalannya,, aku nak cari kat mana? hahaha
aku bukan cun melecun. aku budak kecik yang tak mature lg n tak tau ble nk mature.. hihihi

bagi meredakan perasaaan aku ni,, aku pon mengingatkan dalam kepala aku ni mcm ni " Allah S.W.T. belom mengetuk pintu hati "bakal suami"aku untuk mengorat aku lg,. sebab tu aku dgn dia belom jumpa lagi."" haha.. sweet tk? ofkos la sweet kn :P

tahniah untuk 2 orang membe rapat aku kt UUM yang bakal melansungkan perkahwinan pada 7 dan 14 september 2013 ini.. tahniah korang,, aku hepi sangat!!!! aku harap aku dapat attend. sorang kat Terengganu, sorang lagi kt Perak..

Semoga uolls bahagia hingga hujung nyawa dengan jodoh korang ni k..

okla,, setakat ni jerr.. jumpa lagi next time..
Tata :) 





No comments:

Post a Comment