Saturday, August 24, 2013

Bila cakap terasa, bila tak cakap berleluasa

hai olls,
korang ok tk arini? 
arini aku free... tk keluar mane pon. 
duk rumah, layan fb, layan Twoo, layan YM n layan lagu..
yang terbaek rekod arini, aku tak membuta..hahaha

okla,, HIDUP berpada2?? agak2 korang aku nk merepek pasal pe ek??
hurmmmm...

hahaha..olls tk payah pening nak memikir, let me tell uolls okay :)
oklaa,, aku nk menyatakan ketidakpuasan hati aku pd someone ni... tp melalui blog jelaa..
kalau aku ckap face to face, konfirm perang besar. haxhaxhax...

minah ni aku gelarkan si A berkawan baik dengan si B dan si C..
dorang ni sepesen je.. sebab tu kamceng..
aku selalu hangout dengan dorang.. 
setiap kali aku hangout dengan diorang ni, masing2 mengadu hal masing2... (luah perasaan)..
ok,,bukan aku nak marah luah perasaan, memang bagus sangat sebab ada tempat nak luah perasaan, dapat kurangkan stress kita,,
namun,, sebaliknya aku tengok dorang ni..

setiap kali jumpe luah perasaan,, 
aku sebenarnya dah bosan sebab dorang asyik complain jee...
banyak betol tak puas hati korang kan..
belajar lah menerima sikit..
cuba fikir positif pada sesuatu benda yang terjadi...

kadang2 tu,, benda remeh pon nak bercerita.
kadang2,,aku rasa dorang ni ada bercerita pasal aku jugakk (geram siot)
sebab ada time tertentu, macam dorang ni berpandangan macam memahami sangatttt...puihhh
tak sangka kann,, sejak dari tu,, pandangan ku terhadap mereka bertambahlah serongnyaaa...

Bila cakap terasa, Bila tak cakap berleluasa..hehe
byeee..

No comments:

Post a Comment