Saturday, March 31, 2012

I am 22 today 23 tomorrow!!

Hari ni adalah hari last aku berumur 22 tahun..(wah! skema gle ayat).. tk sangka aku dh 22 tahun. betol ke ni. tp kalau tengok dari segi fizikal, memang orang tak akan saspek aku dah umur cam nihh,, mungkin sebab aku pendek atau ape??aku yg belom mature kah?? atau aku nampak cute kot. hihihi (suka dibuat2).. hurm,, ape pon.. aku sangat bersyukur sebab dah berumur 22 tahun dan diberi tubuh yg sihat..ALHAMDULILLAH~ (kecuali mataku yg rabun) - naseb ler sape suh tak pandai jaga mata. haha..aku tak da idea sangat sebenarnye ni..tp aku bedal jela,, sebabnye aku bajet nak wt kenang-kenangan la pasal entry ni kunun..sempena umur ku makin meningkat ni.. cehhh..so,,aku pon gagahkan juga memerah otak. asal bolehhh jela..huahuahau.. malam ni aku memang tk malu gle kott,,aku pau hadiah kt orang tertentu,nak hadiah nak hadiah nak hadiah (like kanak-kanak)..


macam-macam ayat aku gune untuk PAu,haha,,hasilnye,,memang tk de orang pon yang nak bagi hadiah kt aku. tapi,, siap orang tu pau aku balik..hahaha...KASIHANNNN..aku kne tingkatkan skills lah bab mengePAU org nih... tapi takpe,, aku tak heran sangat pon pasal hadiah orang nak bagi ke tak,,yang penting, aku dah ada hadiah utk diri aku sendiri..tapi,,kalau orang dah nak bagi tu,, memang laju jela tangan tu bersambut kan tak pun laju je angguk pale..haha.. hepi tak terkata lah jawabnya,,lalalalla..,puas juga dah beli hadiah untuk diri sendiri kott,,tapi tak puas sangat ponn. ape akuu merepek ni??? PUAS JUGA TAPI TAK PUAS SANGAT PON.??? hahahahahncusss betol ayat aku.. takpela,,aku je yang paham..biarlah rahsiaaa.. bak lagu siti nurhaliza tuhhh...barang ni pon aku dapat setelah aku mengidam selama bebberapa lama,,dapat lah juga aku merasa,,, sayang sangat kottt.. harap tak hangat2 tahi itik k!!!! tahi ayam la..ape daaa..jgn nk pepandai ubath simpulan bahasa keyh!!.hurm..wat sementara waktu ni aku rahsiakan dulu barang pe tu.. aishhh asyik rahsia je kan,,baek tk payah cite dr awal..HISHH!!! ~!x! aku punye suke la nk bagitahu ke tak.. sibuk apesal?? lalallaa`` jgn marah he,,nnti kena jual baru taw!! :)) kalau nak thu jgk,, tunggu nanti aku update lagi k.. tunggu. faham tak ni.. TUNGGU! WAIT! hahaha. sorie, maaf!!

No comments:

Post a Comment