Saturday, March 31, 2012

HOW TO REMOVE FACEBOOK TIMELINE


Update lagi!! adoyai..tak siap tesis aku cam ni..arini nak kisah pasal ape yang orang ada, aku nak ada jugak..haila~ ape masalah lagi ni kan..ni pasal blog lah...korang tengok lah blog aku ni..macam kanak-kanak pon mampu wat je kan..simple gile kot.. aku tak pandai la wehhh..maklumlah belajar wat blog tak habess... masa penceramah ajar, aku dengar separuh je,paastu cabut lari balik dpp..,pastu mula lah terkapai-kapai..hahah.padan lah muke tuhh..aku ada nak share something kat blog aku pasal nak remove timeline sebenarnya..sebab aku tengok benda ni berguna..tapi aku tak pandai nak wat macam orang lain buat lah..how la~ 

cam mane ea nak bolehkan klik link kat blog nih?? ada idea tak.. aku dah try tadi,,tapi tak berjaya pon..hampanya harapan aku kot.. baru ingat nak membantu orang lain nak meremove timeline yang macam bagus tu (padahal niat sebenar nak promote die pny blog!!! wakaka!)
nk promote tu pon memang satu hal lah,,tapi yang penting niat aku nak membantu juga..di samping nak mengilmukan blog aku ni..hihi.. aku sebelom ni pon gune timeline jugak,,but now aku dah remove (aku jela nampak remove,,tp kalau orang lain tengok page aku,,still timeline..haishhh!!!!) aku penah rasa gune timeline ni..sangat lah serabut kepale aku.. sampai satu masa rasa nak buat fesbuk baru jerk..amboi!!over + addict fb neh!! bahaya bahaya la..haha.

tp, memandangkan aku tak pandai nak buat, aku tak dapat lah nak bantu korang (nk promote blog lagi sebenarnya..lalala)..sangat lah sedih.. sape-sape yang rasa free-free tu tolongla ajar aku.. tolong lah be my teacher,,,yawww. upah coki-coki leh tak leh tak..leh laa..haila~

hurm,,ok lah aku rasa aku perlu stop sampai sini jela.. panjang-panjang karang mesti tak da sape nak baca kan..aku sendiri pon memang malas kalau tengok panjang-panjang..tambah kalau kat blog aku ni tulis die fullamak kecik giler,, kene tambah power spek aku ni..hihi.. takpela,,ada masa aku touch-up okei..
aku nak stop dah ni.. babai la~

No comments:

Post a Comment